O nás

Již od roku 2007 si úspěšně budujeme jméno v oblasti provozní bezpečnosti.
Za dobu svého působení jsme se dvojnásobně rozrostli a rozšířili nabídku služeb.
Navázali jsme dlouhodobá partnerství a naši klienti vědí, že se na nás mohou kdykoliv s důvěrou obrátit.
Věnujeme se jak velkým, tak i malým provozům. Každý je pro nás důležitý.
Máme zdravé sebevědomí, plno nápadů a netradiční přístup.
Rosteme a neustále hledáme nové výzvy.

Základní principy společnosti:

  • Jsme hrdí na naši práci.
  • Dbáme na vysokou kvalitu, jednotný design a hledání efektivních řešení.
  • Přednost před osobním prospěchem má klient a jeho potřeby.
  • Těšíme se ze své práce.
  • Vážíme si svých spolupracovníků.

Výhody spolupráce

Komplexní služby od jednoho dodavatele
Rozumíme požární ochraně, BOZP, revizím, školení, HACCP. Jsme schopni dodat hasební techniku, bezpečnostní značení i provést po-revizní servis a drobné opravy.
Co nebudeme schopni zajistit vlastními silami, zajistíme subdodavatelsky nebo vám poradíme s výběrem vhodného dodavatele.
Nemusíte složitě shánět odborníky z různých oborů, stačí jeden dodavatel na všechno.

Působnost po celé České republice

Rádi přijedeme kamkoli v rámci ČR.
Nabízíme tak ideální řešení především pro klienty, kteří vlastní provozovny po celé republice.

Šetříme náklady

U každého klienta vždy provádíme audit stávajícího stavu a na jeho základě dodáváme zboží a služby na klíč. Nabízíme řešení přesně do takové hloubky, jakou potřebujete a s ohledem na Váš rozpočet. Nesnažíme se však být nejlevnější na úkor kvality. Taková řešení by se nemusela v budoucnu vyplatit.
Neúčtujeme si dopravu. Důvodem je množství klientů po celé ČR, čímž se nám minimalizují náklady.

Zkušenosti, praxe

Těžký průmysl, stavebnictví, obchod, potravinářství, strojírenství aj. – ve všech těchto oblastech se denně pohybujeme a řešíme aktuální požadavky.
V rámci našeho týmu si kolegové vzájemně předávají zkušenosti a mnohdy tak nacházejí nová zlepšení.

Odbornost

Naši specialisté jsou pravidelně školeni a udržují si tak přehled o novinkách z oboru a rozšiřují si znalosti a kvalifikaci.

Finanční garance

Máme sjednáno pojištění odpovědnosti na 10 000 000 Kč. Jsme schopni pokrýt případné škody, které by našemu partnerovi mohly vzniknout naší činností nebo špatným řešením. Reklamace vyřídíme rychle a bez problémů. Takto se mohou naši klienti cítit ještě bezpečněji.

Pro smluvní klienty mnoho výhod

Jedná se o celou sérii výhod od urgentních konzultací zdarma, bezplatných školení, e-learningu, hlídání termínů, rychlého řešení mimořádných situací anebo také nenavyšování cen.

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky – prodej zboží

Všeobecné obchodní podmínky – služby pro podnikatele

Co říkají klienti

„Firmu M3 konzult, s.r.o. si naše firma vybrala z důvodu nízké ceny služeb. Po odeslání objednávky byly poměrně rychle vyřešeny všechny náležitosti spolupráce. Při e-learningových službách bylo bleskově vyhoveno požadavku anglické verze školení, následně samo školení proběhlo hladce. Jediné, co dělalo problém, bylo splnit správné školení – vstupní i navazující školení jsou všechna v jedné kategorii a proto se stalo, že zaměstnanci vyplnili školení navazující místo vstupního.
Kontrola na pracovišti proběhla bez problémů, dokumentace byla detailně připravena a s celým obsahem jsem byla do podrobna obeznámena. Časový plán preventivní kontroly (2 hod) byl také dodržen.
Celkově jsme se službami společnosti M3 konzult s.r.o. spokojeni.“

Veronika W., HR Manager, 2. 4.2018

„Za celou dobu spolupráce si nevzpomínám, že by šlo něco vytknout. S porovnáním s předešlou firmou, která řešila PO a BOZP je to nesrovnatelné.
Dokumentace, provádění preventivních kontrol, rychlost a ochota řešení problému specialistů jsou na vynikající úrovni. Cena odpovídá nabídnutým službám.
Jediné co bych doporučil, je ještě vylepšit webové rozhraní pro provádění testů a doplnit ho o další funkce jako například automatické upozorňování email na propadlé testy apod.“

Jiří F., vedoucí tech. servisu, 28.1.2018

„Služby v oblasti PO a BOZP jsou společností M3 konzult, s.r.o. zajišťovány v souladu se smlouvou a potřebami naší stavební společností. Týká se to jak školení a preventivních kontrol PO a BOZP, zajištění potřebné dokumentace a následně její aktualizace, tak i operativní řešení v případě kontroly OIP. K poskytovaným službám nemáme žádné připomínky a se spoluprací jsme spokojeni.“
Kamila K., technický úsek, 30.11.2017

„… se službami Vaší společnosti jsme spokojeni, školení proběhlo v daném termínu bez problémů, dokumentace je přehledná, jen bych přivítala získání dokumentace v elektronické podobě ( o to Vás tímto žádám), kvalita služeb je dobrá, rychlost také.“
Alexandra H., jednatelka společnosti, 26.11.2017

„Se službami Vaší společností jsem spokojena, nemám co vytknout.“
Eva D., jednatelka společnosti, 22.11.2017

„Dobrý den, jsme velmi spokojeni. Snad Vám toto postačí jako odpověď. Budeme se těšit na další spolupráci.“
Pavla J., účetní, 10. 12. 2017

Dobrý den,
se službami firmy M3 Konzult jsem velice spokojeni, služby a informace o bezpečnosti práce a požární ochrany jsou pro nás zcela vyhovující i přístup Vaších zaměstnanců.“

Šárka Š., 10. 12. 2017

„S Vašimi službami, konkrétně spolupráci s p. Melišem, se kterým jsme v kontaktu nejčastěji, jsme naprosto spokojeni.
Osobní dodatek: Je mi líto, že Vám nemám co nabídnout k inspiraci a motivaci, neboť záporný názor ani zkušenost bohužel nemám :o)“

Filip V., logistik, 10.12.2017

„Dobrý den,
u společnost M3 konzult, s.r.o. jsem si opakovaně objednal jednorázově službu revizí el. spotřebičů, nouzového osvětlení a zpracovat dokumentace PO,BOZP. S vypracováním zakázky jsem byl spokojen, firma vždy dodržela termín, co slíbila. S odvedenou prací jsem byl spokojen a do budoucna určitě využiju dalších služeb.
Věřím, že ve spolupráci budeme nadále pokračovat.

Aliksandr K., jednatel společnosti, 13.12.2017

„Firma M3 konzult pro naši organizaci zpracovává dokumentaci BOZP + PO a dále pravidelně školí naše zaměstnance v této oblasti a poskytuje poradenství. S jejími službami jsme plně spokojeni. Oceňujeme zejména stoprocentní znalost aktuální legislativy spojené s praktickými zkušenostmi z terénu. Vyžádané služby jsou poskytovány obratem a odborní pracovníci firmy často kromě vyžádaných služeb přinášejí něco navíc – např. upozornění na aktuální změny legislativy či vzorové formuláře aj. Dlouhodobé poradenství navíc firma svým partnerům poskytuje skutečně ZDARMA. Školení pro zaměstnance jsou zaměřena velmi prakticky a prováděna nejen profesionálně, ale i poutavě.“
Mgr. Věra Leona M., vedoucí domova, 6.12.2017

Moc děkuji za spolupráci. Vaše dokumentace je perfektní, měli jsme už dvě kontroly a nebyly připomínky.  Vím, že naše termíny byly šibeniční a oceňuji rychlost, s jakou jste byli schopni reagovat. S pozdravem a přáním příjemného dne
Ing. Natalie UHROVÁ, Ph.D., ředitelka, 9.12.2016

Krásný dobrý den, chtěla bych poděkovat Vaší firmě za realizaci školení BOZP + PO pro pracovníky našeho charitního domova. Jako každý rok realizoval školení pan Zdeněk Meliš. Oceňujeme, že nás vždy erudovaně upozorňuje na změny a novinky v oblasti BOZP a PO a my se tak můžeme včas připravit na případné kontroly.Se srdečným pozdravem
Sr. Leona Martinková, vedoucí Domova, 3.12.2016